Pudrowy róż

by - 10:08


Siemanko! Znowu zostawiłam Was na jakiś czas, ale chciałam się mocno nacieszyć wakacjami i wykorzystać każdą minute. Myślę, że jak na razie udaje mi się to. Często jeżdże z chłopakiem nad jezioro, robimy sobie dłuuugie wycieczki rowerowe więc, jest naprawdę super!

Chciałam wam jeszcze przekazać, że pomału przestaje wstydzić się swojego ciała. Zawsze w wakacje ubierałam legginsy, aby nie było widać moich nóg, ale teraz uważam, że szkoda marnować takiego słońca i trzeba wystawić wszystkie części ciała, (bez skojarzeń, prosze ;p). Dlatego nie hejtujcie mnie za to, że jestem... krótko mówiąc: gruba. Wiem, że moje nogi nie wyglądają tutaj jakoś mega apetycznie i niektórzy nawet mogą twierdzić, że grube osoby nie powinny nosić spódnic, ale raz się żyje!














You May Also Like

0 komentarze