Things that make me happy

by - 18:55



Heeej! :) Dzisiaj post, krótki ponieważ nauka mnie dobija. Za to pogoda dopisuje i jestem trzy sesje zdjęciowe w przód, teraz tylko obrobić ładnie zdjęcia i pisać posta a to też trochę zajmuje.
Okej, a o to rzeczy które mnie uszczęśliwiają. Oczywiście jest ich o wiele więcej ale nie chcę Was zanudzić! :)

Słońce ♥  zakupy   ♥   czekotubka  ♥   disco polo   ♥   gorzka i miętowa czekolada   ♥   przytulanie   ♥   głupie zdjęcia   ♥   pisanie postów   ♥   moja przyjaciółka  ♥   światełka   ♥   Szczeniaczki ♥   Pisanie czego kolwiek w zeszycie Mój najukochańszy chłopak  ♥    rysowanie   ♥   moi czytelnicy   ♥   zapach cynamonu   ♥   Blogi    ♥   śpiewanie   ♥   zapach męskich perfum   ♥   nowe ciuchy  ♥   kolor różowy   ♥   fotografia ♥   black-whith   ♥   poznawanie nowych osób   ♥   ,,baza,, pod kordłą   ♥   sernik   ♥ posprzątany pokój   ♥  selfie    ♥   za duże bluzy i sweterki   ♥   dłuuugie włosy   ♥  słońce w czasie mroźnej pogody  ♥   uśmiech bez powodu   ♥   zachody słońca   ♥   nie zadzwonienie budzika   ♥   Fall out Boy   ♥   sarkazm  ♥  dobre światło do zdjęć  ♥  oglądnie kanałów modowych yt        Jamajka      Kino    Kiedy wiem w co się ubrać    Wattpad     legginsy    Długie paznokcie     FIT     Ciepłe kapcie    Baleriny 


You May Also Like

0 komentarze