Ulubieńcy Maja 2016

by - 01:52

Cześć kochani! 
Zaczynamy nowy miesiąc: czerwiec. Dlatego mam dla Was swoich ulubieńców, niestety nie jest ich za dużo ponieważ nie mam nowych rzeczy ale mam nadzieje, że się Wam spodoba :) Zapraszam do dalszego czytania 


                                                                   
 Żel siarkowy antytrądzikowy Barwa Siarkowa - Żel sprawdził się doskonale! Mniejsze krostki znikły bardzo szybko i co najważniejsze nie powstawały nowe. Kosztował 15zł dlatego serdecznie go wam polecam.

Marion Płatki na nos- Super, super i jeszcze raz super! Wągry znikły i nosek był gładki. Oczyszczające płatki przydadzą się w letnie dni, kiedy zbiera się nam więcej sebum na twarzy. Najlepsze! 


KALLO maska do włosów- Doskonale sprawdziła się na moje suche końcówki i przede wszystkim włosy po niej są delikatne i proste. Niestety ma jedną wadę.. niemiły zapach podczas nakładania, po umyciu już nie czuć. Za kilogram maski dałam jedynie 13zł w Hebe :) 

Butterfly- Lakiery do paznokci o pastelowych kolorkach. Cudownie wyglądają na paznokciach w słoneczne dni. Pastel jest teraz bardzo modny więc zakupcie całą kolekcje! 

NIVEA szampon- Ojej.. Tu wystarczy jedno słowo: CUDO! Najlepsze szampony jakie kiedykolwiek używałam! Miałam również odżywkę z tej firmy, również sprawdziła się dobrze ale szampony są najlepsze! Włosy się nie plączą, łatwo rozczesują i nadają włosom połysk! 

DUFF- Teraz niekosmetycznie bo przedstawiam Wam książkę o której na pewno słyszeliście i na filmie również pewnie byliście. Ja niestety nie miałam okazji go obejrzeć, dlatego zakupiłam tą książkę i muszę powiedzieć, że bardzo szybko się ją czytało, była bardzo zabawna i nawet pouczająca. Polecam :) 

Ostatnim ulubieńcem tego miesiąca jest piosenka Justin Biebera- Love Yourself    . Nie przepadam za nim ale w piosence naprawdę się zakochałam i mogę słuchać jej non stop. Jedyna piosenka, którą w tym miesiącu mi się spodobała! 

I to na dzisiaj koniec. Mam nadzieje, że się podobało :) 
A Wam jaka piosenka spodobała się najbardziej? 

You May Also Like

0 komentarze